همیشه به یاد داشته باش ...
بسم الله الرحمن الرحیم
هنر رزمی تو کی ما استان قزوین
درباره وبلاگ


مدیریت وب سایت به شما خوش آمد میگوید. منتظر نظرات خوبتون هستیم . باتشکر اساتید...
آخرين مطالب
نويسندگان

همیشه به یاد داشته باش ...

مردم اغلب بی انصاف بی منطق و خود محورند ولی آنان را ببخش.

اگر مهربان باشی تو را به داشتن انگیزه های پنهان متهم می کنند ولی مهربان باش.

اگر شریف و درستکار باشی فریبت میدهند ولی شریف و درستکار باش.

نیکی های امروزت را فراموش میکنند ولی نیکوکار باش.

بهترین های خود را به دنیا ببخش حتی اگر هیچ گاه کافی نباشد.

و در آخر می بینی هر آنچه هست همواره میان تو و خداوند است نه میان تو و مردم.

هرکس بد ما به خلق گوید ما سینه ز او نمی خراشیم

ما خوبی او به خلق گوییم تا هر دو دروغ گفته باشیم.

گذاشتم به دارم بکشند ...

بی گناه بودم ... ولی ...

باور و حوصله ی اثباتش را نداشتم ...

هرچه از دست میر ود ... بگذار برود ... چیزی که به التماس آلوده باشد نمیخواهم ، هرچه باشد ... حتی زندگی ... 

همیشه باید مراقب سه چیز باشیم. وقتی تنها هستیم مراقب افکار خود ، وقتی با خانواده هستیم مراقب رفتار خود ، و وقتی در جامعه هستیم مراقب زبان خود.

فردا یک راز است نگرانش نباش. دیروز یک خاطره بود حسرتش را نخور. اما امروز یک هدیه است قدرش را بدان. نمیتوان برگشت و آغاز خوبی داشت میتوان آغاز کرد و پایان خوبی داشت.

بزرگترین افسوس برای آدمی آن است که میخواهد ولی نمی تواند ، و به یاد می آورد روزی که میتوانست ولی نمی خواست.

هنگامی که زندگی 100 راه گریه کردن به تو نشون میده تو 1000 راه خندیدن بهش نشون بده.

 سه چیز را با احتیاط بردار "قدم قلم قسم" ، سه چیز را آلوده نکن "قلب زبان چشم" ، سه چیز را پاک نگه دار "جسم لباس خیال" ، از سه چیز خود را نگه دار "افسوس خوردن فریاد زدن نفرین کردن" ، از سه چیز کار بگیر "عقل همت صبر" ، سه چیز را هیچ وقت و هیچ گاه فراموش نکن "خدا مرگ و دوست خوب و با ایمان" ، سه چیز هرگز بر نمی گردد " زمان کلام موقعیت" ، سه چیز را هرگز نباید از دست داد "آرامش امید صداقت" ، سه چیز هرگز قطعی نیستند "شانس موقعیت رویاها" ، سه چیز ارزشمندترین چیزهاست "عشق اعتماد به نفس دوست واقعی" 

 آدمک آخر دنیاست بخند... ، آدمک مرگ همین جاست بخند... ، آن دست خطی که تو را عاشق کرد شوخی کاغذی ماست بخند... ، آدمک نرم نشوی گریه کنی... ، که کل دنیا سراب است بخند... ، آن خدایی که بزرگش خواندی ، میدونم مثل تو تنهاست بخند...

بی خبر ماندن ز یکدیگر چه سود ، بر مزار مردگان خویش نالیدن چه سود ، زنده را تا زنده است باید به فریادش رسید ، ورنه بر سنگ مزارش آب پاشیدن چه سود... ، گر نپرسی حال من تازنده ام گریه و زاری و نالیدن چه سود ، زنده را در زندگی قدرش بدان ورنه مشکی از برای مرده پوشیدن چه سود...

در دنیا گر سیاحت میکنی باهوش باش ، حرف مردم را ز دل جا ده ز لب خاموش باش ، در شراب دوستی زهر به کامت ریزند ، مردم این زمانه صیادند تو صاحب هوش باش.

 سر خاک من ... اونی که بیشتر اذیتم کرد بیشتر گریه میکنه ... ، اونی که نخواست ما رو ببینه بالاخره میاد دیدن جسدم ... ، اونی که حتی تولم نیومد زیر تابوتمو میگیره ... ، اونی که سلام نمیکرد و جواب سلام نمیداد میاد برای خداحافظی ... ، چه روزه قشنگیه اون روز همه هستن ... حیف که خودم نیستم ...

از انسانها غمی به دل نگیر زیرا خود نیز غمگین اند ، با آنکه تنهایند ولی از خود می گریزند ، زیرا به خود و به عشق خود و به حقیقت خود شک دارند ، پس دوستشان بدار اگرچه دوستت نداشته باشند ... 

 زندگی کن و لبخند بزن به خاطر آنهایی که از نفست آرام می گیرند و به امیدت زنده هستند و با یادت خاطره می سازند نمی دانم در زندگیت " بهترین " چگونه معنا میشود من همان بهترین را برایت آرزو میکنم .

نمی بخشم کسانی که هرچند خواستند با من ، با دلم و با احساسم بازی کردند و مرا در دور دست خود تنها گذاشتند پروردگارا به من بیاموز که آهی نکشم پیش کسانی که دلم را سوزاندند.

آنگه انتقام می گیرد یک روز خوشحال است ، و آنکه می بخشد یک عمر خوشحال.

خدایا آنکس که گاهی صادقانه یادم میکند هر دم و هر لحظه عاشقانه یادش کن.

 برای عشق گریه کن اما کسی را به خاطر عشق به گریه ننداز ، با عشق بازی کن اما هرگز کسی را با عشق بازی نده.

گدا شدن به درب خانه دوست به قصد دیدن اوست و گرنه نان شب را هر گدایی دارد.

اگر روزگار بی رحمه تو مهربون باش/اگه آفتاب میسوزونه تو سایه بون باش/اگه سرما کمین کرد کنار باغچه/واسه گلهاش توباغبون باش.

زندگی شطرنج دنیا و دل است/قصه پر رنج صد ها مشکل است/شاه دل کیش هوس ها میشود/پای اسب آرزو ها در گل است/فیل بخت ما عجب کج میرود/در سر ما بس خیال باطل است/مهره های عمر ما نیمش برفت/مهره های او تمامش کامل است/ما نسنجیده پی فرزین او/غافل اینکه او حریفی قابل است...

برای دوستی هایی که عمیقند ندیدن و نبودن هرگز بهانه از یاد بردن نیست.

خاطرمان باشد شاید سالها بعد در گذر جاده ها ، بی تفاوت از کنار هم بگذریم و بگویی این غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود...

لذت آنچه امروز داری با آرزوی آنچه نداری خراب نکن/اما بدان آنچه امروز داری روزگاری آرزویش را داشتی.

 یادمان باشد از امروز خطایی نکنیم/ گرکه در خویش شکستیم صدایی نکنیم/پر پروانه شکستن هنر انسان نیست /گر شکستیم ز غفلت من و مایی نکنیم/ یادمان باشد اگر شاخه گلی را چیدیم/وقت پرپر شدنش ساز و نوایی نکنیم/ یادمان باشد اگر خاطرمان تنها ماند طلب عشق ز هر بی سر و پایی نکنیم...

مهر ورزی کن نسبت به آنکه با تو خشونت میکند ، بعید نیست که نرمی رفتارت او را مهربان کند، و دشمنت را به کرم لطف و کرامت بگیر، که از دو محصول پیروزی که عفو و انتقام است ، عفو شیرین تر است.

دور بودن از عزیزان مشکل است/ امتحان باوفایی در جدایی حاصل است/ گرچه من دورم ز پیشت ای عزیز/دوریت دریا و یادت ساحل است.

 مثل باران باش که هنگام باریدن علف هرز و گل سرخ برایش یکیست، اشک غم باید ریخت رسم دنیا اینست ،کاش ظاهرمون مثل زغال سیاه بود اما باطنمون مثل خاکسترش سفید، آنکه اعتماد کرد خیانت دید ، انکه اعتماد نکرد خود خیانت کار است.

از همه داشته هایت که به آن می بالی خدا را جدا کن ببین چه داری/ به همه کمبود هایت که از آن می نالی خدارا اضافه کن ببین چه کم داری/

 تا خدا هست دل تنها نیست ، اسیر لطف خدا باش که بی خدا زندگی هرگز زیبا نیست.

 بنده ای به خدا گفت : اگر سرنوشت مرا نوشته ای پس چرا دعا کنم ، خداوند پاسخ داد :شاید نوشته باشم هر آنچه دعا کند.

گفتم خدایا سوالی دارم: گفت بپرس: گفتم چرا هروقت من شادم همه با من میخندند ولی هر وقت غمگینم کسی با من نمی گرید خداوند پاسخ داد: خنده را برای جمع آوری دوست و غم را برای انتخاب بهترین دوست آفریدم.

آرامش رهایی یافتن از طوفان نیست بلکه آرام زندگی کردن در میان طوفان است.

رد پای کسی که آرامشم را بر هم ریخت دنبال کردم و در آخر به خودم رسیدم.

انصافأ بعضی وقتا اونقدر کسی یادم نمیکنه میگم شاید مردم بدنم داغه ...

تنهایی ریشه تمامی گناهان و دردهاست ، چوپان را تنهایی دروغگو کرد ...

 

 

 


علاوه بر مطالب وب،از اطلاعاتی که در قالب وبلاگ گنجانده شده است با عوض کردن صفحات و مطالب،بهره بیشتری ببرید.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 159
بازدید دیروز : 439
بازدید هفته : 620
بازدید ماه : 1164
بازدید کل : 29342
تعداد مطالب : 82
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');