اسپانسر
بسم الله الرحمن الرحیم
هنر رزمی تو کی ما استان قزوین
درباره وبلاگ


مدیریت وب سایت به شما خوش آمد میگوید. منتظر نظرات خوبتون هستیم . باتشکر اساتید...
آخرين مطالب
نويسندگان

به يك اسپانسر جهت حمايت مالي از هنر رزمي تو كي ما استان قزوين نيازمنديم.

مغازه ، كارگاه ، شركت ، كارخانه يا هر ارگاني كه تمايل داشته باشد اين رشته را در استان حمايت كند سالانه با چند ميليون تومان ميتواند از امتياز تخفيف مالياتي بهره مند گردد.

اين مقدار پول براي كمك به بخشي از هزينه هاي هنرجويان براي اعزام به مسابقات مختلف استاني ، كشوري ، و بين المللي و همچنين براي ورودي مسابقات و وسايل مورد نياز هنرجويان در اردوها و تمرينها از جمله ميت ، كيسه بوكس ، وزنه ، خوراك و ... هزينه ميشود.

نام اين اسپانسر بر روي لباسهاي اين رشته در تمامي مسابقات رسمي و غير رسمي چه منطقه اي چه استاني چه كشوري و چه بين المللي وجود خواهد داشت. همچنين در مسابقات منطقه اي ، استاني و كشوري اي كه به ميزباني استان قزوين باشد ميتوانيم تبليغات وامكانات اين اسپانسر را در قالب تراكت ، بروشو و كارت ويزيت در بين تماشاگران و خانواده هاي هنرجويان پخش كنيم و يا در قالب بنر و فلكس در اطراف زمين بر روي تاتامي ، رينگ ، تشك و ... تبليغ كنيم.

اين رشته با هنرجويانش با برنامه هاي مختلف در مكانهاي شلوغ از جمله پاركها و ... در سطح شهر معمولا روزانه با لباس فرم تو كي ما به تمرين مي پردازد.در صورت وجود اسپانسر  براي اين رشته نام اين اسپانسر به اين صورت روزانه در ديد عموم در حمايت از ورزشكاران وجود خواهد داشت.همچنين نام اين اسپانسر ميتواند در تمامي صفحات اين وبلاگ وجود داشته باشد.

در تلاشيم كه مسابقات استاني و كشوري اي كه در استان برگزار ميشود را به صورت پخش زنده در شبكه استاني قزوين و شبكه ورزش و حتي شبكه 3 بر روي آنتن ببريم. درصورت محقق شدن اين كار ما ميتوانيم تبليغات اين اسپانسر را به صورت زير نويس پخش كنيم و يا در بين استراحت تيم ها و خالي ماندن تاتامي ها به صورت تصويري از امكانات اين اسپانسر تصاوير و كليپ هايي پخش كنيم.

با توجه به سابقه عالي  افتخارات استان در مسابقات كشوري و تبليغ نام اين اسپانسر بر روي لباسهاي استان قزوين اين امكان وجود دارد كه نام اين اسپانسر بيش از همه چيز در مسابقات  كشوري و همچنين ساير مسابقات خودنمايي كند.

از عزيزاني كه تمايل دارند اسپانسر هنر رزمي تو كي ما استان قزوين شوند ميتوانند به صورت مستقيم با رئيس اين رشته در استان قزوين تماس بگيرند.

استاد مصطفي قنبريان 09127881238

 

 


علاوه بر مطالب وب،از اطلاعاتی که در قالب وبلاگ گنجانده شده است با عوض کردن صفحات و مطالب،بهره بیشتری ببرید.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 73
بازدید دیروز : 439
بازدید هفته : 534
بازدید ماه : 1078
بازدید کل : 29256
تعداد مطالب : 82
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');