معرفی
بسم الله الرحمن الرحیم
هنر رزمی تو کی ما استان قزوین
درباره وبلاگ


مدیریت وب سایت به شما خوش آمد میگوید. منتظر نظرات خوبتون هستیم . باتشکر اساتید...
آخرين مطالب
نويسندگان

به نام خدا

استاد مصطفي قنبريان متولد هفتم ارديبهشت سال  1362 در شهرستان صحنه استان كرمانشاه مي باشد.ورزش حرفه اي را از نوجواني آغاز كرد.پس از قهرماني در رشته هاي مختلف ورزشي از جمله دو ، فوتبال و چند رشته رزمي در سن 19 سالگي به خدمت مقدس سربازي اعزام گرديد و دوره ضرورت خدمت مقدس را در گردان 761 مستقل تكاور لشگر 92 زرهي اهواز با كوله باري از تجربه به پايان رساند.استاد تجربه بالا در زندگي ورزشي اش را مديون دوره سربازيش ميداند. استاد در ارديبهشت سال 1383 براي كار در يكي از كارخانجات شهر صنعتي البرز به استان قزوين سفر كر د و ورزش حرفه اي را در شهر الوند ادامه داد.

استاد در رشته هاي رزمي كونگ فو ، كيك بوكسينگ ، موي تاي ، فول كنتاكت و .... فعاليت ميكردند و در تمامي رشته ها حكم قهرماني استاني و كشوري يا حكم فني از آن رشته ها را در كارنامه خود دارد.
درسال 1388 رسما به عنوان يكي از مربيان سبك كونگ فو كمپو فعاليتش را در عرصه مربيگري در باشگاه پارس الوند آغاز كرد. در سال 1389 به عنوان رئيس اين سبك در استان انتخاب و فعاليتش را ادامه داد و در ابتداي سال 1390 به دلايلي از اين سبك استعفا كرد.
در ارديبهشت ماه همان سال (1390) هنر رزمي تو كي ما را در استان قزوين فعال نمود و فعاليتش را به عنوان رئيس و بنيانگذار اين هنر رزمي در استان قزوين آغاز كرد. استاد هيچ وقت از افتخارات گذشته اش چيزي را بيان نميكند ولي از سال 1383 به بعد چندين عنوان قهرماني كشوري را در رشته هاي مختلف رزمي در پرونده ورزشي اش دارد. استاد قنبريان در حال حاضر داراي شالبند دان 4 تو كي ما ميباشد. از افتخارات هنرجويانش در رزم تو كي ما در اين وبلاگ مطلب وجود دارد ولي از افتخارات هنرجويانش در سبك كمپو در سالهاي 1388 و 1389 ميتوان در مجموع به بيش از 10 عنوان قهرماني كشوري در بخش آقايان نام برد. (بخش بانوان كمپو فعال نبود). از اوايل سال 1390 كه تو كي ما در استان قزوين فعال ميباشد در مجموع 88 مدال كشوري و 5 كاپ كشوري توسط هنرجويان تو كي ما استان قزوين به دست آمده كه شامل 35 طلا ، 25 نقره ، 28 برنز مي باشد از مجموع اين مدالها 21 طلا در بخش آقايان و 14 طلا در بخش بانوان 8 نقره در بخش آقايان و 17 نقره در بخش بانوان و تمامي 28 برنز توسط آقايان بدست آمده است. از مجموع  5 كاپ بدست آمده 2 كاپ اخلاق متعلق به آقايان مي باشد. 1 كاپ سوم تيمي و 1 كاپ اخلاق و 1 كاپ فني ترين فايتر متعلق به بانوان ميباشد.البته اين آمار تا پايان آذر ماه سال 1392 مي باشد.
 

علاوه بر مطالب وب،از اطلاعاتی که در قالب وبلاگ گنجانده شده است با عوض کردن صفحات و مطالب،بهره بیشتری ببرید.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 82
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');